Bu Blogda Ara

Sayfalar

14 Şubat 2017

Sevgililer Gününde Çare Yıldız Tilbe

Şimdi ne alaka diyeceksiniz başlığı görünce?
Benim yazdıklarımı bugüne kadar okuyanlar bu uyuz gün hakkındaki fikirlerimi bilirler, arşivimi de kurcalayın, adına sevgililer günü denilen ve her yerde sevgililiğin ve aslında önemli ve karşılıksız olursa kâlp kıran aşkın bu kadar basitleştirilmesine karşı olduğumu hâlâ anlayamadınız mı?
Hiçbir sevgililer gününde benim yanımda sevgili olmadan geçirdiğimi de bilmezler mi?

Bu yıl sayın Yıldız Tilbe uzun zaman önce çıkarttığı ancak kendisinin hiçbir albümünde bulunmayan bir şarkısının melodisine müthiş bir güfte yazmış, benim duygularıma çok güzel bir tercüman olmuş.
Hangi şarkı mı? İşte sayın Yıldız Tilbe'nin hoşgörüsüne sığınarak paylaşıyorum, iyi dinleyin:



Sevgililer günü yine gelirken herkes ayrı bir panikken
Ay ortasında cepler delikken çiçekçi abla gülerken
Kokudan hediye olur mu mumlu yemek doyurur mu
Ya aç kalırsın ya ödül alırsın iade kartı yok mu
Emojiler hep kâlpli yazışmalar da gıybetli
Peluş ayıymış kâlpli balonmuş hiç almasak olur mu

Al sana ondört şubat taymlaynın hâline bak
Her fotoda aynı kâlp gösteriş olsun maksat
Bir iki üç dört tamam daha da kutlayamam
Aşkı da yalnızlığı da bir güne sığdıramam

Her sene ondört şubat atlatamazsın rahat
Her fotoda aynı kâlp gösteriş olsun maksat
Bir iki üç dört kere denedik olmadı işte
Sevgililer gününde çare Yıldız Tilbe
Selâm Yıldız'cım biz geldik.

Not: Bir de Yıldız Tilbe'ye söylemedikerini bırakmazlar, ama ben sanat camiasında onun kadar delikanlı birini daha göremedim nedense.
Not2 : Eğer bu yazımı Yıldız hanım okuyorsa ve videoyu paylaşarak telif hakkına tecavüz ediyorsam videoyu kaldırabilirim.

Teşekkürler.